
21-05-2013, 16:35
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Sep 2011
Posts: 61
|
|
Ja klopt ik heb een gti.
Nee die filter in de tank heb ik niet terug geplaatst (zou ook een hoop vuil en roest deeltjes in zitten toch?)
Ik heb een imitatie tank van wezel autoparts gemonteerd en daar zat geen filter in (gewoon een slang)
tevens zijn alle flexibele slangen vervangen door nieuwe.
Voor zover ik kan zien zijn er geen lekkages (geen vlekken op de garage vloer)
De druk accumulator heb ik ook gewoon gemonteerd zitten tank>pomp>accumulator
Laatste keer dat de golf liep (en hij liep netjes en startte in 1x) was ongeveer 6 weken geleden. Hij viel toen wel uit omdat de tank leeg was (was met verlichting bezig)
heb hem toen dus ook leeg weggezet en lucht in de leidingen.
maar die "roeststof" die ik in de injector gevonden heb waar moet die dan vandaan komen? Aangezien het eigenlijk niet van de tank en vulhals etc kan komen.
alvast bedankt
mvg Cees
ps: Ik zal volgende week de druk accumulator ook eens testen.
brandstofpomp inschakelen tot die druk opgebouwd heeft, uitschakelen, uurtje wachten en dan de brandstofleiding op de spinnenkop los halen terwijl de luchtweger omhoog staat?
|