06-06-2013, 16:33
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Hoi Ambie,
Redelijk standaard probleempjes zoals ik het lees, en best gemakkelijke dingetjes om zelf op te lossen;
Vraag 1:
Je kachelradiateur zit zeer waarschijnlijk verstopt: Deze vervangen en hij zal zeker weer warm worden. Om deze te vervangen moet het dashboard wel eruit gehaald worden, maar er staat hier een mooie How-To op het forum die je duidelijk stap voor stap kunt door nemen om hem zelf te vervangen.
Vraag 2: Wissermotor defect, deze begint door verhoogde weerstand moeilijker te lopen en is redelijk makkelijk te vervangen met een exemplaar van de sloop.
Vraag 3: Onder de pook zit een veer die de pook omhoogduwd, deze zal door de loop der jaren zijn duwkracht dus verloren zijn, de oplossing is een nieuwe veer scoren via bv de dealer en je kunt weer soepel schakelen.
Vraag 4 weet ik je persoonlijk geen antwoord op.
Enige wat je me nog eens uit moet leggen is wat je bedoelt met de ambriagekabel 
|
Niet het hele dashboard moet eruit, alleen de midden console, het kapje onder de pedalen, en het kapje onder het motortje van de verwarming. Heb mijn kachelradiateur van mijn Golf mk2 op deze manier zonder moeite kunnen vervangen.
|