07-06-2013, 11:56
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
volgens mij is dat het symbooltje van water met een thermometer erin. dus zou watertemperatuur zijn dan.
ik had het op die rode lampjes die IN de temperatuurmeter zitten. net zoals bij die kan je gewoon je ledje afkoppelen hé (in die tekst halen ze de massa weg van de led, je kan je led eruit halen, of een pootje afsnijden en dan brand die ook nooit meer)
of er moet toch ergens nog een waterniveau sensor zitten (blok/radiator/slangen???).
mijn ledje staat hier in de temp meter wegens plaatsgebrek in het rijtje onderaan (diesel heeft het voorgloeilampje daar steken).
volgens mij maakt het niet uit waar die zit, die heeft dezelfde functie. die moet dan toch ook ergens op een sensor hangen. en waarschijnlijk laag tegen de grond als die gaat branden als je op gras geparkeerd stond.
misschien een sensor die de olie temperatuur meet (olie temp te hoog zal waarschijnlijk het gevolg zijn van watertemp te hoog)
|