09-06-2013, 16:54
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by fcapri
vergeet niet dat het al een hele oude auto is, en dat mensen er niet happig op zijn. ook al vragen ze veel geld op internet, niet iedereen wil zo een auto.
fiestas mk1 zijn ook oldtimer en vragen ze soms ook veel geld van. ik heb er 2 verkocht aan oud ijzer prijs bijna.
eentje met nieuw voorfront in onderdelen bij (het front en de voorvleugels kosten al 300€, ze hebben die met de auto ook meegenomen voor 150).
de 2de reed en was nog ingeschreven. kocht de eigenaar voor 200€ en hebben we nog met mijn nr platen tot bij hem gereden.
als er geen vraag naar is, en er geen persoon specifiek op zoek achter is, geraak je die echt niet kwijt.
vraagt die 1000€, krijg je enkel liefhebbers over de vloer, en die gaan dan zeiken over een krasje in de lak, een klein deukje achter, een roestplekje rond een raam....
vraag je 400€, geloven mensen er niet in en denken ze dat die echt slecht is.
...
|
Ik heb em gekocht!
maar er zit wat werk aan inderdaad, hier en daar geschilferde lak, ik weet niet of die kleur moeilijk te spuiten is, oak groen ofzoiets, aan de kofferbak is ie aan het afschilferen. de rechter spadbord en de motorkap moet indezelfde kleur herspoten worden.
punt 2 ; centrale vergrendeling doet het niet meer goed, ik krijg mijn chauffeur deur open terwijl de kofferbak en de pasagiersdeur dicht zijn.
punt 3; ik hoor gebonk aan de rechterkant van de auto, ofwel dat de uitlaat wat los zit, kan ook iets anders zijn.
Het gekke aan was, ik wou de olie controleren, ik trekte de peil stok naar omhoog, kurkdroog! zegt ie dat hij olie ververst had, geloof er juist niets van.
voor de rest is de auto in orde (hoop ik)

|