15-BS-XZ
Thanks
Maar dan blijf ik toch benieuwd naar wat dat dan is. Via google kan ik alleen iets vinden over een sensor die het drukverschil over het roetfilter meet. En deze zou dan een foutcode en storingslampje moeten geven.
EDIT:
Door een misverstand had ik vandaag geen vagcom kabel tot mijn beschikking. Ik probeer er voor morgen eentje te lenen.
Wel heb ik vandaag een filmpje gemaakt van de actuator beweging bij het herhaaldelijk lostrekken/inpluggen van de vaccuum leiding. Je ziet wel dat hij langzamer richting de vaccuum pot wordt getrokken dan dat hij terugschiet. Maar dat lijkt me ook wel logisch aangezien hij het vaccuum moet opbouwen.
Turbo Actuator
Vervolgens heb ik de N75 en de N18 verwisseld. Dit gaf (zo op het oog) niet veel effect. De beweging van de actuator leek exact hetzelfde te zijn. Nog geen (lang) proefritje mee gemaakt, hij schiet meestal ook pas na een uur rijden oid in de noodloop (soms wel eerder).
Nog even iets off topic. De linker aandrijfas heeft wat axiale speling (1 a 2 mm). Ik dacht dat dit zo hoorde, maar de rechter as heeft nul speling.
Radiaal en tangentiaal overigens nul speling. Is dit erg?
Speling Aandrijfas