20-06-2013, 11:57
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Lesley
Snap de club niet helemaal van dit verhaal, verkoper verkoopt aan koper, koper maakt geld over aan verkoper, koeriersdienst gaat failliet en koper kan wachten op zijn geld! Verkoper kan het geld gewoon terugstorten aan gedupeerden!
|
Precies, verkoper kan dan wel roepen druk druk druk en dan heel flink roepen je doet maar gerust aangifte met een smily erachter maar zo werkt het niet als je een beetje met goed fatsoen iets wil verkopen.
Als ik iets verkoop dan is het mijn verantwoordlijkheid dat alles in goede orde bij verkoper aankomt.
En dan maakt het geen ruk uit of het nou aan de koeriersdienst ligt of wat dan ook. Ik zou meteen de gedupeerden hun centen terugstorten en het zelf wel verder regelen met degene die het transport verprutst heeft.
Het is tenslotte hier niet de eerste keer dat het gebeurd, toeval? Zou kunnen, maar los daarvan zou mij er alles aan gelegen zijn om mijn eigen reputatie en naam hoog te houden.
Als verkoper moet je je niet achter derden verschuilen en van je eigen probleem het probleem van de koper maken. Een terugstorting is in 5 min geregeld en dan zie ik zelf wel hoe ik m'n spullen weer terug krijg.
Da's gewoon een kwestie van goed fatsoen en laat meteen zien dat je ook een beetje ruggegraat hebt.
|