View Single Post
  #14  
Old 21-06-2013, 20:25
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,881
Default

Je ziet vooraan in het toerenbereik een piek in je geleverde turbodruk, dit is ook waar jouw foutcode vandaan komt. Deze ligt veel hoger dan wat er gespecificeerd is. Je N75 reageert naar behoren en verlaagt de duty-cycle om de turbo-druk te verlagen. De turbodruk verlaagt zich, maar dit gaat maar langzaam. Daarna laat de N75 de druk weer oplopen, maar ook dit gaat langzaam. Al met al denk ik toch dat het een haperende VNT is. Kan zijn dat er door roet-aanslag geen vrije beweging gemaakt kan worden of dat er echt iets mis is met de VNT.

Ik zou eens beginnen met het handmatig proberen te bewegen van de stang die de VNT bedient. Dit moet soepel gaan en je moet ook duidelijk de eindaanslagen voelen. Meermaals op en neer bewegen zou er ook voor kunnen zorgen dat opgebouwde roetvervuiling los raakt en een vrije beweging weer mogelijk wordt.
__________________
Reply With Quote