View Single Post
Old 21-06-2013, 20:29
Aero Aero is offline
Forum Newbee

Ik zal vanavond weer de nieuwe foutcode uitlezen en gelijk het stangetje (met vacuumslang los van het vacuum potje?) handmatig proberen te bewegen. Zal er ook een filmpje van maken.

EDIT

Je ziet trouwens wel in het eerdere filmpje dat de vacuumpot binnen 1 a 1,5 sec de stang naar zijn uiterste stand getrokken heeft. Dus inderdaad wel raar dat het zolang duurt voor de druk stabiliseert...

Met die lage duty cycle wanneer de druk veel te hoog is zou er weinig tot geen vacuum op de actuator moeten staan toch? Dus de stang in de meest "uitgeschoven" stand. Daarbij zie je hem volgens mij wel duidelijk in de uiterste stand schieten (wanneer ik de vacuum slang lostrek:
Video

Ik heb een idee. Ik ga vanavond een nieuwe log maken met een klein cameraatje gericht op de actuator. Even kijken of hij ook daadwerkelijk in de juiste stand staat tijdens de overdruk periode.

EDIT2:

Is het trouwens ook niet raar dat tijdens de druktekort periode (tussen ca. 2800 en 3800 rpm), waarbij het druktekort op het "ergste" punt bijna 500mbar is, de N75 een duty cycle van slechts 35 a 40 % heeft?

En klopt het dat bij groep 3 de gevraagde luchtmassa over de hele log constant op 1200 staat?
Reply With Quote