
18-04-2005, 19:17
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,407
|
|
Quote:
Originally Posted by Frieser
ok, ik heb ooit eens zelf staal omvlochten remleidingen gemaakt, maar dat vond ik niet bere-betrouwbaar, dan kan je beter van die geperste hebben. Is inderdaad wel een tip om die gewoon bij een autotoko te halen i.p.v. een originele set. Hoofdremcilinder is wel een prijzig dingetje...
wat heb ik nog meer nodig rondom dat druklager? (wordt tijd voor een werkplaatshandboek 
|
Ik zou de koppelingsplaat, drukgroep,toplager,vliegwiel en krukaskeering (laten)controleren, het zou nl. heel lullig zijn dat er iets niet goed is als je het blok er net in hebt hangen (kun je weer opnieuw beginnen)
of je kunt de gok wagen en alles (incl.drulager) monteren, hopen dat alles werkt (is wel het goedkoopste)
als je hier op het forum eens rondvraagt is er altijd wel iemand in de buurt die langs wil komen om eea voor je te bekijken.
|