View Single Post
  #14  
Old 23-06-2013, 22:51
Ludomk2 Ludomk2 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 231
Default

Quote:
Originally Posted by ewcaddymk1
ik zou eerst het potje op je inlaat eens dicht draaien deze zit op de distri.kant zit een schroef op de kop die kun je gewoon helemaal dicht draaien.
probleem met dit ding is dat de veer wel eens lam wordt en dan blaast ie veel eerder af ,is mischien ook het afblaas geluid wat je hoort .
dit kun je zelf wel doen gewoon met met schroeven draaier dicht draaien.

ik heb de mijne helemaal afgedopt en kom daarmee nog niet boven de 1 bar
terwijl je met een jr veilig met 1,2 bar kunt rijden en er zijn er zat die met 1,6 bar rijden met orginele koppakking


Ik zal morgen eens kijken met een gebuur
liever met 2 werken dan ene die er niet veel van kent
is dat die paddestoel ding wat jij bedoeld?

Klopt had ergens gelezen dat een JR goed tegen kon bij hoge Bardrukte,
Maakt inderdaad een luide blow-off valve bij schakelen


Reply With Quote