Zal zo even foto's maken, heb deze week fulltime werken aan de bus op het programma staan : )
Inmiddels al veel gedaan, op het instapje na is al het laswerk klaar en ook alle oppervlakkige roest en slechte eerdere herstelwerkzaamheden zijn weer hersteld.
Onderkant is voor 75% opgeschuurd dus die gaat vrijdag in de RX5 en dan de dag erna in de RX10.
Motor heeft alle losse onderdelen (riemen, bougies en bougiekabels, verdelerkap etc.) nieuw en van het weekend krijgt hij ook weer een katalysator, demper en eindpijp.
De hele tankvulhals dinges vervangen door RVS onderdelen met een standaard plastic kap erover, wel fijn dat je als je gaat tanken de dop namelijk los krijgt
Nog genoeg te doen, wil de trommelremmen kaal maken en behandelen aan de buitenkant, zijn verder nog wel goed, en beide deurgreepjes moeten even los om de rubbertjes erachter te vervangen, en daar loop ik weer tegen een probleempje aan; geen idee hoe!
Ik dacht dat ik door de bekleding aan de binnenkant van de deur open te maken meteen bij de achterkant van de klink kon komen maar na het geluids isolerende folie een beetje los te hebben gemaakt blijkt hier dus nog een wand halverwege de deur te zitten... kan iemand mij uitleggen hoe ik die deurklinken van de voorportieren los kan krijgen?
Alvast bedankt!