27-06-2013, 09:26
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Je hebt gelijk, maar realistisch gezien, hoe groot is de kans dat iemand hem koopt en terug naar het origineel restaureert? Als hij nou compleet was, maar er zit echt helemaal niks meer aan. En als niemand hem koopt bij die sloper, slijpt hij hem kort en voert het kenteken af. Dan heeft niemand er meer iets aan en denk ik dus dat de kas beter eindigt als ik met het plaatwerk ervan mijn '77er gti red, dan is er tenminste 1 golf die straks weer over de Nederlandse wegen rolt. Het kenteken afvoeren zou ik denk ik sowieso niet doen, maar dan bewaren voor-je-weet-ooit-nooit.
Voor mijn GTI heb ik in ieder geval een donor kas nodig, want die is te rot om met losse plaatwerk delen te lassen, dat zou ook veel te duur worden. Als ik een '83er neem, en dat was ik eigenlijk ook wel van plan, dan moet ik enorm veel aanpassen om het bij de '77er in te passen. Neem bijvoorbeeld de dorpels, buitenkant is gelijk, maar de binnendorpel al niet meer. En zo ook voor de vloerdelen, die lijken nog maar amper op elkaar. Daarom is een '77er donorkas voor mij natuurlijk wel heeeeeeeeeeeeeel erg aantrekkelijk. Als de kas in Brummen geen Hollander was geweest, had hij ook al lang bij mij op het erf gestaan.
|