View Single Post
Old 02-07-2013, 21:52
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Thanks heren.
Ik ga mijn best doen om de carrosserie weer in top staat te krijgen. En de rest na verloop van tijd ook. Maar dat zien we wel.

Ik slijp eigenlijk alles. Behalve de puntlassen natuurlijk die boor ik uit.

Ja had het toen ik gezien. Weet alleen niet in welk deel van Gallery je de foto's hebt geplaats. Zou ze namelijk graag terug zien.

Inmiddels weer wat gedaan aan de Golf.
Helaas zaten er ook een paar dingen tegen.
Op verschillende plekken waren platen over de roest gezet, waardoor het natuurlijk gewoon verder is gaan roesten.

Onder ander hier, het voorfront had wat gaatjes.

Na wat slijpwerk kwam ik dit tegen.

Hier zat dus aan de andere kant een plaat tegen gelast.

Aangezien het er niet erg veelbelovend uit zag maar eens de hele onderkant eruit geboord en geslepen.

Toen maar de verstevinging voor de motorsteun eruit gehaald omdat het plaatwerk van de balk ook dus was daar omdat er roest tussen de 2 platen inzat.
En hier de dunne stukken plaat vervangen voor een nieuw stukje.
Zo staat hij er dus nu bij.

Ook aan de linker kant van de waterbak nog een stukje plaat vernieuwd.

En verder nog aan een kant begonnen aan de wielkastrand, alleen viel het hier helaas ook tegen. De oom van Dennis had daar al wat laswerk gedaan maar niet op de manier zoals ik gehoopt had. Er was namelijk plaat over de oude plaat gelast en de roest zat er nog mooi onder verstopt.

En een van de vorige eigenaren wou lager kunnen. Alleen had hij dit dus niet op de mooiste manier opgelost.

Dit is een stuk van de wielkast rand. In het midden.

Daarna al een stuk van de buitenrand erin gelast.

Reply With Quote