View Single Post
  #7  
Old 10-07-2013, 10:39
dennis vh dennis vh is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 27
Default

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Dit is geen GTD motor maar een standaard TD (70pk), of bedoel je dat er in een GTD koets hebt gekocht met TD motor?

Intercooler is essentieel als je vermogen wilt en de boel heel wil houden!

Daar zit een grote turbo op: KKK K24 of Garrett T3 en die komen inderdaad laat. Ze kunnen in gereviceerde staat aardig wat druk aan. Deze K24 gebruik ik regelmatig in mijn mTDI's.

Je kan hem opvoeren en tot een 120pk is het veilig, maar wat is de staat van de motor, pomp, verstuivers, turbo?


allemaal nog tamelijk vaag zicht op... het is weldegelijk een gtd zonder intercooler, voor 89 als ik me niet vergis bestond de sb motor niet, heette het ook afhankelijk van de uitvoering gtd, en heeft hetde gewone jr motor...
hoef helemaal geen 120 pk's te hebben, maar het mag toch net ietsje meer zijn als nu.

groetjes
Reply With Quote