View Single Post
  #50  
Old 10-07-2013, 16:30
VWStatic's Avatar
VWStatic VWStatic is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2011
Posts: 483
Default

we beginnen aan fase 2 van de jetta

omdat onze beste regering de belasting vrij regel aan gaat pakken en de diesels na genoeg de volle mep weer moeten gaan betalen heb ik de wel overwogen beslissing gemaakt de tdi te laten voor wat hij is en misschien ooit in mijn daily te zetten

maar voor de jetta moest er natuurlijk ook een torretje komen want zonder komt hij niet in oostenrijk
er werd mij een golf 3 3.0 vr6 rotrex compressor aangeboden met 330pk
met kms,intraxx schroefset in hardheid en hoogte verstelbaar en nog veel meer leuke dinge
alleen 1 maartje
bij aankoop liep hij super
alleen dag na de deal belde de eigenaar met de mededeling dat hij op 5ipv 6 cilinders liep
dus motorschade
er ging een mooi deel van de prijs af en toch de deal op de gok door laten gaan

nu blijkt dat de de vr6 pingel schade heeft op de 5e cilinder
en hij nagenoeg maximaal is opgeboord
en de wand erg beschadigd is
heb ik een complete AAA vr6 motor bij gekocht
als nieuwe basis

hier paar plaatjes bij me praatjes























en 3 van de schade aan de motor










zuiger en kleppen zijn aardig aangevreten
__________________
RACE THE CIRCUIT , CRUISE THE ROAD

de 83er golf mk2 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=92571

de 86er jetta mk2 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89723
Reply With Quote