View Single Post
Old 12-07-2013, 19:56
mwouters91 mwouters91 is offline
Forum Regular

Zo eindelijk nog eens een update!

De auto is terug van de spuiter. De deur is gespoten en beide bumpers. Helaas ben ik op de terugweg van de spuiter op een drempel blijven hangen en is de voorbumper doormidden gescheurd :O. Mja bij nader onderzoek bleek deze ook met 2kg plamuur aan elkaar te hangen!

Voor de rest een mooie CHX 5versnellingsbak ontvangen van MTDI van het forum hier nogmaals bedankt . Deze wordt binnekort ook erin gehangen met nieuwe koppelingsplaten, drukgroep en druklager.

Ook is deze week een setje BBS velgen aangeschaft en wel BBS RBE 15''.
Velgen heb ik meteen opgeknapt en gespoten en zitten er natuurlijk ook meteen onder haha.

Gister overdag ook ff een 8000k xenonset erin gezet zodat de verlichting overeenkomt met de led stadslichten. Ik zal vanavond nog een foto maken in het donker

Op de foto's van de auto is ook te zien dat de deur een afwijkende kleur heeft in verhouding met het achterpaneel. Dit komt omdat de nieuw gemengde verf niet goed is aangemaakt. Erg jammer natuurlijk, maar daar doe je als spuiter natuurlijk ook niks aan als je de verf geleverd krijgt en niet zelf mengt. Nu heb ik wel netjes kunnen afspreken dat tijdens mijn vakantie de auto terug gaat en het achterpaneel ingespoten wordt, waardoor het verschil niet meer opvalt.

Hieronder een paar foto's graag jullie mening!