View Single Post
Old 20-04-2005, 21:42
Mk1-Addict's Avatar
Mk1-Addict Mk1-Addict is offline
Postwhore

Default Ook maar even voorstellen

Hallo daar, laat ik me toch maar even voorstellen. Ik ben Huibert, ben nu een tijdje dit forum aan het volgen en moet zeggen dat ik het er erg leuk aan toe vond gaan. Ik ben ook al een keer naar een van jullie meetings geweest en heb toen al een aantal foto's toegevoegd.

Ik ben ongeveer 5 jaar actief VW type 1 rijder, zowel cabrio als GTI met een aantal uitstapjes naar type 2, alleen eigenlijk omdat er een G60 inzat!!

Nu door gebrek aan ruimte de GTi verkocht en pas een "nieuwe" Cabrio gekocht. Originele Nederlander van 1992, saffiergrijs metallic, 96000 km op de klok. HELEMAAL origineel, alleen een flut alarm erin en helaas de originele stekkers van de radio verprutst. Nu een half jaar later al een en ander gedaan, ondermeer een aantal dingen overgebouwd uit mijn oude cabby (een 89er type 1 waar nu een vriend in stuurt)

- leren interieur, incl. 2 elektrische Recaro's uit type 2
- 83-er grille (helaas chromen lijstjes van verdwenen) enkele lampen MET embleem
- stereo
- 2-delige BBS-en (daarover straks meer)
- stoffen kaphoes
- windvanger

en daarna nog een en ander toegevoegd:

- elektrische ramen
- Texalarm klasse 3
- blauwe stoffen kap
- schroefset (hoogte en hardheid instelbaar)
- nieuwe Pioneer MP3 radio (eindelijk van die ouwe Sony af)
- instapverlichting (eigen creatie met binnenverlichtinglampjes gevonden op de sloop in console gemaakt

- en sinds begin april Schmidt Revolution modern line, 15" 8J ET 25 met Bridgestone Potenza 195/45/15, erg vet!!

BBS velgen zijn nog steeds de bom maar bij dagelijks gebruik gewoon niet bij te houden, gevolg roest, irritatie enz enz (deze zijn nu te koop!) Velgranden zijn gepolijst en onbeschadigd, enige wat echt moet gebeuren is de boutjes vervangen, deze zijn zwaar aan het roesten!!!

Wie biedt???

Huibert aka Cabrio-Addict
Reply With Quote