ik ben nu al tijden opzoek naar duidelijkheid voor een paar onderdelen voor mijn tdi ombouw, maar kan nergens echt vinden wat nou klopt en wat niet. wat ik heb nu :
1 compleet rijdende Golf 2 1.6 Benzine
1 compleet rijdende Golf 3 TDI met AHU motor
voor zover ik heb begrepen kan ik dus de motor, motorkabelboom en het hele onderstel behalve de draagarmen (die moeten weer van de mk2 erop) overzetten ?
-Dus ook fussees zodat ik wat grotere remmerij heb voor en ook niet onhandig dat ik dus de aandrijfassen van de mk3 tdi gewoon kan blijven gebruiken ? En Het golf 2 stuurhuis is dat op het golf 3 subframe te krijgen ? Aangezien ik het liefst mn originele ouwe type golf 2 stuurhuis wil houden vanwege de oldskool look. En ik hoef geen stuurbekrachtiging erop te hebben.
-Mn originele '86 dashboard, teller etc alles wil ik origineel houden. Dus daar hoeft verder niks mee te gebeuren behalve omsolderen en een 1300 tellerkabel + mechanisme. Startblokkering word uit de ECU gehaald dus daar zit ik ook niet meer mee. Ik wil ook geen stuurbekrachtiging dus dat speelt ook niet mee. Dus dat klopt dan dat ik niet per se golf 3 stuurhendels enzo moet hebben voor de knipperlichten etc ?
-Welke voorbalk moet ik hebben, ene keer hoor ik gewoon Golf 2 origineel, dan ineens weer Corrado G60, Passat 35i/B4 TDI, Golf 3 van de TDI wat ik nu gewoon heb ? Pedalenset netzo. Ik wil geen hydraulische koppeling dus alleen het gaspedaal omzetten is de kortste weg lijkt me of is er een betere oplossing ?
Als ik die dingen weet dan is het blok erin hangen en omsolderen lijkt me.
alvast bedankt