View Single Post
Old 03-08-2013, 18:47
Lesley Lesley is offline
Postwhore

een reactie van een oplichter die op speurders naar auto's speurt en mijn auto wel wilde kopen!!

Bedankt voor uw snelle reactie, en ik ben blij dat je gaf me je laatste aanbod op dit goed als ik koop het item als een geschenk voor mijn vrouw. Momenteel ben ik in het kamp op het moment dat vanwege de aard van mijn werk als militair en nu zijn we op een opdracht en ik het grootste deel van mijn dagen op camp.And ik wil echt de Merchandise een verrassing voor mijn vrouw zo ik zal haar niet laten niets over de Merchandise weten totdat het wordt afgeleverd aan haar. Ik weet zeker dat ze zullen meer dan tevreden met de Merchandise zijn.

Ik wil dat je je paypal rekening sturen voor de betaling en ik aandringen op paypal omdat ik geen toegang tot mijn bankrekening online hebben zoals ik heb geen internet bankieren, maar ik kan betalen van mijn paypal rekening, zoals ik heb mijn bankrekening die eraan verbonden zijn, zal ik u mij uw naam en het paypal e-mailadres te geven zodat ik kan de betalingen zo snel mogelijk te maken voor het item en dan als je nog niet paypal account hebt. Het is heel eenvoudig in te stellen, gaat u naar www.paypal.nl en het op te zetten, en nadat u het hebt ingesteld zal ik alleen uw naam en het e-mailadres dat u gebruikt voor registratie bij PayPal nodig om zo stuur het geld door.

Bedankt en als u een overschrijving voorkeur voor de betaling, kunt u ook uw bank gegevens te verzenden me voor de overdracht:

Naam van de bank:
Rekeningnummer:
Uw volledige naam:
SWIFT:
IBAN:

Ik heb een pick up agent die zal komen en het item te halen nadat ik de betaling heb gedaan.
dank
Reply With Quote