Thread: DMPD13 Ede
View Single Post
  #34  
Old 17-08-2013, 20:15
arno Derby's Avatar
arno Derby arno Derby is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2007
Posts: 960
Send a message via MSN to arno Derby
Default

het voor selecteren is moeilijk en je zal er altijd mensen minder blij mee maken. ik heb begrepen dat er meer auto's voor geselecteerd waren dan er op kwamen dagen. zo werd er rekening mee gehouden dat het terrein beter gevuld zou worden. zo werden er dus best mooie auto's naar het algemene parkeer terrein gestuurd om ruimte te houden voor de voor geselecteerde auto's die uiteindelijk niet kwamen. dat is jammer en ook de jongens aan de poort zagen heus wel dat er hele mooie autos stonden die achteraf perfect op het meeting terrein gepast hadden.

zelf zat ik klaar in de audi toen ik een telefoontje kreeg dat het al erg druk was in de ochtent. ik heb toen besloten om de caddy te pakken en onderweg nog wat onderdelen op te pikken.

ik had immers al de meest slechte en lelijke auto van heel dumpd er staan en dat nog wel binnen . ook hier zullen mensen het vast niet mee eens geweest zijn maar heb ik toch ook veel leuke reacties gehad.

ik vond het weer een top dag. de organisatie heeft er toch weer iets moois neergezet!
__________________
Audi 50 `76 GL
Audi 50 `76 LS

Polo 86(c) treffen Holland

Polo 86(c) treffen Holland hyves
Reply With Quote