De bodem is hard, kokerbalken voor en achter zijn hard, voorschermen vrijwel nieuw origineel maar niet bouwjaar getrouw,
gedaan door Chris van het forum volgens mij?,
schutbord is hard, draagarm brug hard, waar het op neer komt dat het meerendeel hard is.
Maar inderdaad op de binnenschermen boven zit hoeklijn gelast wat al aangeeft dat daar narigheid onder zit, onderste uiteinden van het achterscherm zijn slecht, accuplaat is niet zo denderend, onderzijde bestuurdersdeur is slecht, onderaan de A-stylen is al eens gewerkt wat niet zo fraai is, en zo zijn er nog wel wat punten.
Hij is sowieso niet in concours staat, maar dat hoeft ook niet voor een auto van 38 jaar oud.
Maar de basis is zeker niet slecht, er is ook zeker al aan gewerkt in het verleden.
Ook wat vliegroest aan de buitenzijde achter de achterlichten in de dakgootjes, heb het vermoeden dat dat redelijk recent ontstaan is, dat die door één van de vorige eigenaren of tijdelijk buiten gestald is of in een vochtige ruimte?
Dit ben ik nu aan het bijwerken her en der, eigenlijk meer als tijdelijke oplossing.
Plaatje bij het praatje.

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]
Verder heb ik twee originele bouwjaar getrouwe deuren met wat laswerk aan de onderzijde, sowieso beter dan de huidige.
Een originele motorkap, strak maar wel roest aan de onderzijde.
Twee nos voorschermen, eentje nog met audi-nsu sticker en één recentere.
Een nos achterklep maar hier zit wel flink werk aan, hier zitten kleine gaatjes ingeboord en er zit een buts in, de duitse verkoper kon ook niet verklaren waarom.
Waarschijnlijk kan ik dus beter de huidige achterklep gebruiken.
Plaatje bij het praatje

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]
Het enige verschil tussen beide schermen is de gezette rand waarmee je hem bevestigd op het binnenscherm.
Bizarre achterklep, wel met stempel.

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]
En dan nog een paar nieuwe deuren met oud type scharnier maar nieuw type slot, hier kan ik nergens een vw-audi stempel in vinden.
Ik denk dat dit vroege repro's zijn?

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]
Ook met een paar gaatjes in beide deuren, vraag me echt af wat hier de bedoeling van geweest is

[/IMG]
En nog een paar plaatjes omdat het kan
Garage kunst:

[/IMG]
Wat nou gasveer?

[/IMG]
Interieur zit verdomme lekkerder dan m'n lounge in de woonkamer.

[/IMG]
Ik heb me ook laten vertellen dat vw in de jaren 70 minder goed Italiaans plaatwerk gebruikte voor hun modellen om dat er een erts schaarste was.
Kan iemand dit bevestigen?
Het gebruikte staal destijds is sowieso niet de kwaliteit die we nu bij Hoogovens/Tata Steel maken.
Overigens maken we nu ook staal voor vw
Maar Branko, ik leer al een hoop van jou huidige project, echt mooi om te zien hoe je het aanpakt.
Ik heb sowieso de mindset om het goed te doen.
Maar voordat ik aan de koets ga beginnen zijn we wel weer even verder, ik wil m'n huidige huis verkopen en daar komt ook het nodige bij kijken aan kosten en tijd.