View Single Post
Old 24-08-2013, 08:23
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

zou ik ook doen.

gewoon de kniptang bij de hand, en ALLES wat niet origineel van de auto is eruit slopen. je zal misschien ook bijgeplaatste relais van de lichten kunnen verwijderen, tja dat is dan ook zo.

eventueel een schema bij de hand nemen kan helpen. ik heb zo mijn schema afgedrukt op een aantal A4 bladen, die allemaal naast elkaar op een plank geplakt, die plank op de voorruit gelegd en zo elk kabeltje volgen.

als alles eruit is, ff alle spanningen controleren zoals benzinepomp, ontsteking, starter, contact,.... en dan zou de boel weer moeten lopen.

zo was het bij mij in de dodge

bij mij was het probleem dat in mijn knipactie ook de volledige LPG installatie gesloopt werd. dus heb daar alles opnieuw gedaan, ook deze keer alles gedocumenteerd en bij de papieren gestoken. dus elk contact/sensorke van de LPG getekend en de juiste kabelkleuren bij vermeld.
ga dit binnen een jaar ofzo NOG eens herdoen, deze keer met gemakkelijke connectoren tussen om iets te kunnen losmaken

en vollop met het schema bezig

doe het maar in 1 keer goed en al dat gebeun eruit. ik had ooit een porsche 924 welke 3x in brand is gevlogen door dergelijk geknoei (draadjes aan elkaar gedraaid zonder klemmen of isolatie erop)
Reply With Quote