25-08-2013, 11:50
|
Forum Regular
|
|
|
|
Nou heb de carb er af gehad en die pakking was/is goed, heb er toch maar een nieuwe voor besteld en gemonteert, geen verschil
Ik ben met warme motor heel voorzichtig aan de schroefjes gaan proberen en hij ging niet veel beter lopen moet ik zeggen
Hij liep IETS beter als hij deed maar de dag er op startte hij niet meer (verzopen) en meuren naar benzine
Nu heb ik alles weer terug gezet zoals het stond en hij heeft nog 2x willen aanslaan en zo'n 3 seconden half gelopen (als een oude koude diesel) en daarna niets meer
De bougies vonken als je ze tegen de motor houd en de cilinders zijn droog (ik bedoel staan niet vol benzine,,omdat ie verzopen is geweest)
De stelschroeven heb ik EXACT terug gezet zoals ze stonden maar hij wil niet starten
Af en toe wil hij even mee draaien met de startmotor als ik vol gas geef maar loopt niet op eigen kracht
Zelfs de plaatselijke garage weet het ook niet (suzuki) die willen er een nieuwe carb opzetten voor een bedrag waar ik NÓG een golf van zou kunnen kopen
Weet iemand of er met afstellen iets van een begin positie is?,,,bijv alles dicht en van daar uit afstellen?
Ik verwacht dat een nieuwe of andere carb ook niet direct goed zal staan dus vandaar mijn vraag
|