View Single Post
Old 25-08-2013, 23:03
StefTurboDiesel StefTurboDiesel is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by fcapri
als je krik door de bodemplaat gedrukt wordt.... dan was die al aardig gaar op die plaats.
lekt je verwarming niet, of je voorruit? ff voorzetels eruit halen en tapijten en controlleer de boel maar eens.

ik heb de mijne tegen 70 op een vangrail gezet, alles krom maar geen gaten. mijn chassisbalken zijn zelfs deels van de bodem gerukt.
alles is te lassen, anders zouden er niet veel oldtimers op de baan zitten

EDIT: de boel weer herlezen en mijn oog viel op 'originele krik' en lipje.
volgens mij zit die krik onder de dorpel, is die gewoon verschoven en is door de bodem gegaan. niet door de balk. groot verschil om te lassen.
vermoedelijk is dit dan ook aan de achterkant? want vooraan zitten de remleidingen aan de binnenkant van de chassisbalk

Nee nee zo ver zitten we gelukkig niet. Alles zit nog prima in orde wat betreft lekkages..
Dus je weet wat ik bedoel? die originele krikken hebben zo een gleuf achtige vorm en die heb ik op dat lipbalkje gezet. doordat iemand in de auto is gaan zitten is die krik verschoven naar de bodem plaat of hoe dat ook heet.
Heb er nog geen foto van gemaakt maar ik heb een voorbeeldfoto gevonden.
Net na dat geroeste lipje wat je ziet op die foto, daar is de krik terecht gekomen en heeft uit eindelijk een gat van +- 10cm veroorzaakt aan de bodemplaat.
Valt dat goed te lassen? niet dat ik een hoop geld moet betalen voor een gekke 10cm las.

Reply With Quote