23-04-2005, 16:42
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Je moet ze vermoorden...
Ja ja een aantal maanden geleden heb ik een 77-er golf 1 gekocht, die helemaal verrot is. Dat maakte mij toen en nu nog steeds niks uit, ik ben een trotse golf-rijder... Maar om het geheel toch wat smakelijker te maken ben ik inmiddels hier en daar wat mooie onderdelen aan het kopen. Nou kwam ik er voor korte tijd geleden achter dat onder de zwarte kleur van mijn voorbumper wat "bling bling" vandaan kwam. dus ik vandaag de voorbumper er ff afgesleuteld en gaan krabben maar. En o jawel, het was chroom. JIPPPPPIEEEEEEEEEEEEE!!! dus ik die hele bumper kaalgekrabbeld en nergens geen roest of niks, echt heel vet dus. De achterumper is helaas wel origineel zwart maar 1 chromen is ook al heel leuk. Nou is het al vreemd dat mensen een chromen bumper zwart spuiten, voor mij ben je dan niet wijs...  Maar het ergste moet nog komen. Ik die hele bumper afgekrabt, poetsspullen uit de kast gehaald want het was heel smerig met verfresten enzo, wat blijkt... Die ENORME klootzak heeft om een goeie chromen bumper zwart te spuiten het ding eerst ff helemaal naar de klote geschuurd. GRRRRRRRRRR
Dus mijn vraag, is dit nog te herstellen, ik ben al aan het polijsten geweest en poetsen maar het chroom is keihard en de krassen diep. snik snik