View Single Post
  #181  
Old 03-09-2013, 23:22
eteuben's Avatar
eteuben eteuben is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 71
Default

Quote:
Originally Posted by DJAGO
Mooi al die manieren van bewerken net ff die touch up. Ook mooi om al die stijlen te zien en ervan te leren de tips en truuks.
Voorbeelden Misha Strik ,Edwin Teuben en Rick Bruinsma zijn absoluut goed in het totale plaatje.

Ik denk dat het vaak vergeten wordt, het totale plaatje, zie heel veel fotografen met hun eigen page om hun werk te delen als photography by....met de dikste cameras waar je zo een set dikke wielen van kan kopen. Maar, heel veel en vaak tot altijd klopt het gewoon niet, kwalitatief goeie fotos door de camera, licht kleur pixels zuiverheid, maar DOOR de camera. De hoek en de stand van de camera naar de auto is gewoon ruk hoe ze vaak of bijna altijd een auto op de plaat zetten.... De auto de stance de sfeer is er gewoon niet. Jammer maar wel opvallend.

Note: onze fotos zijn allemaal met de phone genomen en zien er ook amateuristisch uit, hopelijk geeft Sint ons dit jaar een mooie camera ipv velgen.


Hey een zeer mooi compliment lees ik hier. Ja, ik zoek nu meer de sfeer op en de foto's mogen wat mij betreft zeker wat meer het totale plaatje weergeven. Ik kwam vroeger altijd met 300 fotos thuis met alleen autos van dichtbij, zonder mensen (die moesten uit mijn beeld doorlopen, voordat ik de foto schoot) Nu heb ik er juist mensen in beeld staan voor het plaatje!

Voorbeeldje






Deze fotos vertellen een verhaaltje... Zo wil ik ze brengen. Ok, niet letterlijk elke foto heeft er mensen bijop maar toch!


Ps.
Ik fotografeer nog steeds met een heerlijk klein instaptoestel, de D40... En niet met een dikste van het dikste camera die onbetaalbaar is. Het is toch de fotograaf die het plaatje maakt. En de camera is mijn hulpmiddel daarvoor, verder niks!
__________________
Quote:
Simply click here... EdwinTeuben.nl Weblog
Reply With Quote