
05-09-2013, 22:27
|
 |
Forum Regular
|
|
Join Date: Oct 2011
Posts: 242
|
|
Quote:
Originally Posted by Maarten
Vooral die http://www.tr3a.info/WeberDCOEinfo.htm is erg goed, lees het een paar keer, dan snap ja die andere weber tuning manuals ook een stuk beter
Als je met 2 dubbele gaat rijden lijkt me 40mm de juiste keuze, dubbel 45 is meer trackday materiaal. Met de 45mm op mijn 1.8 moet ik al kunst en vliegwerk uit gaan halen om het helemaal netjes te krijgen, eerst even op vakantie en dan ga ik de weber voorzien van extra progressie gaatjes.
Met Webers is het: meten is weten! En eerst meten, dan 3x denken, dan doen, dan weer meten!
|
Net weer wat leesvoer achter de rug, wordt zo idd een stuk duidelijker!
40 leek mij ook de juiste keuze, alleen zie ik overal 45ers terug, en kwa spruitstukken is het meestal ook voor 45ers. Dus ik ging toch twijfelen. Thanks voor de bevestiging van de juiste keuze!
Meten is idd weten, maar eerst maar eens bouwen
Fijne vakantie!
__________________
Golf MK1 '78 - Inarisilber
|