View Single Post
  #205  
Old 07-09-2013, 08:04
Albert87 Albert87 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 222
Default

Quote:
Originally Posted by Jeroen64
Even een vraagje, het is allemaal heel erg leuk die ABT spullen en ik snap dat jij er helemaal lijp van bent .....
Maaruh, gebeurt er ook nog iets leuks met de motor? zie namelijk een 20vt in je onderschrift staan


Jeroen64
tof dat je het vraagt!
Gezien ik geen vaste werk heb. en graag dingen eerst uitwerk tot in de puntjes! zals deze afdeling nog even opzich laaten wachten

maar realistisch gezien met feit dat ik geen vast werk heb
zal het wel jaar of 2 duren
mocht ik echter nou me bedrif vrij vlot kunen starten
en daarbij goed loopen!.

Dan zou ik voor leuk bedrag een goede AGU met alles er op en kunnen kopen en die rijden voor een poos Stock,
laat ik door Werner Fahrzeug Technik Gmbh. kabel boom maaken op maat is het plug en play voor wat dat betreft!


Maar uiteindelijke doelechter is om bij bar-tek!
Jonges met die zieke Golf 2 VR6
bij hun nieuwn blok te kopen! maja het is wel "eventjes 5000 euro!" (ex aanbouw deelen)
Gezien het eigelijk een Integrated Engineering long block is
die goed voor over 300pk is
IE CNC Geflowde bigport kop
IE zuigers
IE zuigerstangen
laag profiel carterpan
race lagers
ARP bouten
en weet ik het allemaal voor spul. dat je zegt *t3ring*

al wordt de setup meer 250pk en zoveel mogelijk koppel
en had al van JDeng begrepen dit niet echt een probleem is!
gezien me componenten lijst .
en de jonges van Bar-tek.de bevestige dit ook (y)




maar goed koop is anders. gezien ook naar side mounts wil zoals Golf 4 Gti
en dat worden tevens upgrade van Vibra technics ,
zodat voor in na nodige werken aan de voor front!
om ruimte vrij te maaken om intercooler/oliekoeler fatsoenlijk te plaaten valt op de plek waar normaal de voorste motorstuen zit! op de draag balk
(aka VWMS style)

bespaart ruimte. werkt efficent, en blijft gewicht optimaal verdeelt
en tevens gemakkelijker de intercooler aansluiten
maar al om al duure grap!
want dan heb ik het nog geen eens gehad over de Eurospecsport
02J 5bak naar 6bak conversie (neej. O2M werkt niet voor me)

alles wat er iin komt moet tevens zgan zijn of nieuw!
gezien wel plan heb deze golf erg lang te hebben!

en trouwens de huidge 1,6 8v AEE is pas 70,dkm jong
en voldoet nog prima! geeft 77,5pk in laatste test! wat niet slecht vindt
al laat die ook x chippen met anderen nokken as dat ie wat pittiger is!

Geeft me voldoende tijd om tussen door , aan de blok te werken
dat ie nog buiten de golf zelf is en gewoon door rijden kan!

maar al om al verwacht ik kosten plaatje puur voor het blok van ongeveer 10,000/15,000 euro waar van al iets van 3270 is uitgegeven
Want heb de IE intake ,fuelrail , thumbup:
+ anderen lossen gimmicks voor Vaccum en ARP bouten een shitload in elkgeval!






en komt nog zat bij kijken. wat gedaan wil hebben
want de zwakke punten van die blok moet aan gepakt worden
1 er van wordt opgelost door 2.0L TFSI coilpacks te gebruiken!
rest is nog ff een Work in progress!

nu heb dus al ff wat laten zien. al was dat niet bepaald de bedoeling maar goed niet dat ze ineens allemaal gaan vragen. "vanwaar de 20vt in de naam" dus bij dezen

het is gewoon zonder vast werk. en huidige variabele inkomen
is niet gemakkelijk deze project te bekostigen! laat staan snel:P
en al helemaal niet als je eigen bedrijf aan het opstarten bent

maar komt goed
lukt het al voor 5 jaar so. dus waarom komende 5 ook niet!
Reply With Quote