View Single Post
Old 10-09-2013, 20:11
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

Ik denk persoonlijk dat die van een Golf1 GTI gelijk is aan wat je nu heb de HRC is ieder geval 20mm.
Het aanpassen van een Golf2 16 bekrachtiger heb ik zo gedaan gaat zo.

Eerst de totale lengte van de pin gemeten die uit de originele bekrachtiger kwam.
Toen het vorkje op het eind er af gedraaid ,dan de pin van de Golf2 bekrachtiger afgezaagd aansluiting is anders dan de Golf1.
Met afzagen rekening gehouden met het vorkje wat je van de originel bekrachtiger af gehaald heb.
Dan M10 draad op de stangvan de Golf2 bekrachtiger gedraaid verlengde moer er op met locktide originele Golf1 vork daar in gedraaid en klaar.
De bekrachtiger zelf past wel op de originele beugel op het schutboord

Links Golf2 16V pas gemaakt rechts een oude Golf1 bekrachtiger

Voor de Golf4 Bekrachtiger eigenlijk het zelfde alleen dan tap je geen draad op de stang maar in de stang.

Als je een van deze optie gaat doen moet je ook zo'n remlichtschakelaar plaatsen bij je pedaal.
Om dat beide HRC geen aansluiting hebben voor de sensor op de cilinder zo als de Golf1 dit heeft.
Ik heb hem op de sloop van een Golf2 gepakt kleuren komen over een met die op de sensor op de oude cilinder even deze draden terug de auto in trekken en op de schakelaar aan sluiten.
En het beugeltje waar de schakelaar in valt moet je even maken dit is allemaal goed te doen vond ik

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote