View Single Post
Old 12-09-2013, 13:29
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Waar heb je hem gevonden? Welke site en welke stad/plaats/dorp?

Hij doet me echt enorm denken aan een "vondst" die ik een aantal maanden terug heb gedaan op een Franse site. Precies zoals de jouwe, gedemonteerd opgeslagen onder een half dicht getimmerde carport. Alle onderdelen erin geslingerd en wat niet past erop en er rondom heen. Alleen was deze een '74er palma metallic grĂ¼ne die al 30 jaar stil en gedemonteerd staat. Ook in de ad stond dat hij helemaal compleet is. Dan een mail gestuurd en bijna 40 foto's terug gekregen. Nadeel met die Fransen, dat gaat allemaal op z'n dooie gemakje, dus de onderhandelingen lopen al een maand of twee-drie...

W.b.t. jouw rocco, volgens mij is de kas nog heel erg goed. Wat die aan de losse delen wel heeft, heeft hij aan de kas niet, roest. En dat is heel belangrijk, de kas is veel lastiger te herstellen dan de losse delen. En dat hij compleet is, dat is het voornaamste. Onderdelen vinden van deze karren is werkelijk een nachtmerrie. Zit je motor eigenlijk nog los? Want dat is wel lastig... Maar goed, veel klagen moet je volgens mij niet, want veel zul je er nooit voor hebben moeten neertellen!

Als je ooit iets moet weten van hoe zit dit, hoe hoort dat en hoe kan ik dit het beste doen, laat maar weten, ik help je graag.

Wat zijn de plannen eigenlijk? Origineel laten hoop ik?
Reply With Quote