View Single Post
Old 21-09-2013, 00:32
AdriënGT's Avatar
AdriënGT AdriënGT is offline
Forum Regular

Default Adriën's Golf II GT '87

Ik zal mijn projectje hier ook maar eens posten.
Zo'n 3 jaar geleden was ik toe aan een nieuwe auto omdat ik mijn Seat Cordoba niet meer kon redden van de sloop. Omdat de auto's van de VAG groep de beste waren die ik heb gehad en ik deze ook het liefst heb gereden was de keuze voor een VW voor de hand liggend en kwam ik via een collega van mijn vrouw uit bij deze Golf GT uit 1987. Hij had 170.000 km gelopen, zat prima in de lak en was technisch 100% in orde.

De afgelopen jaren heb ik hem in originele toestand gereden, maar sinds ik dit jaar weer op een paar meetings (als bezoeker) ben geweest is het tuning virus weer aangewakkerd. Ik wil er niet meer zoals vroeger duizenden euro's aan uitgeven, maar gewoon een beetje naar mijn eigen smaak aanpassen. En dan hopelijk volgend jaar eindelijk weer eens als deelnemer met de Golf naar meetings toe.

Op de foto's zie je hoe ik hem 3 jaar geleden kocht. Inmiddels zit er een embleemloze grille met smoked koplampen in. Hij moet nu dringend verlaagd worden en verder zien we wel waar we uitkomen. Ik hou jullie op de hoogte.

Ex:
Jaguar Sovereign '91
Seat Cordoba '94
Seat Toledo '93
Porsche 944 '83
Peugeot 205 GTI Dimma '88
VW Passat 35i '91
Porsche 924 '84
Reply With Quote