
24-09-2013, 04:36
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,365
|
|
lakranden altijd verlopend uitschuren..
plamuur voor je eigen gemak altijd egaal opzetten ..eigenlijk de stroken/banen laten overlappen zonder grote ruwe randen te krijgen...anders schuur je je het apezuur
je zult toch altijd wel 2-3 keer moeten plamuren en schuren op sommige plekken..
soms wil ik bolle stukken nog wel eens smeren met een rubber..
wat betreft die 2% harder..tsja das een kwestie van gevoel.en temperatuur
je zult zelf zien als je teveel harder pakt..de plamuur al hard is eer je bij de wagen bent..te weinig en het duurt forever
let wel een auto 'klaarzetten' is een echt vak..een auto schuren kan een pappegaai nog wel
denk er ook aan dat dit 99% van het eindresultaat is..
je kunt je eigen creatie nog wel door Foose laten spuiten maar als het spul niet strak staat vol schuur krassen ist alleen nog maar zonde van de tijd en geld..
best loop je een keer een week mee met een 'echte' wat oudere vak man (een hollander/belg)
dan weet je de beginselen wel een stuk...de rest verkrijg je enkel door jarenlang stof te happen en af te zien soms,en dan nog moet je er aanleg voor hebben.
er is verder geen panklare handleiding voor net zoals een kookboek...
|