
30-09-2013, 14:07
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Aug 2013
Posts: 340
|
|
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Hangt er vanaf wat voor motor je nu hebt.
De turbo op een AAZ is meestal een KKK K14, die is vrij klein en spoelt lekker snel op, komt op top wat minder ver als een Garret T3.
Het is wel zaak om je wastegate goed af te dichten als je meer druk wilt hebben, verder je blow/off valve afdoppen en evt een boostpin/mod doen 
|
Dat kan ook want de mijne is een KKK24, misschien dat dat de oorzaak zal zijn dat deze niet past, ik was bijna van plan om deze los te maken, maar had gelukkig een rolmeter bij en ben toen snel mijn downpipe gaan meten aan de bevestigingsbouten.
Maar hoe krijg je een grotere downpipe? ik bedoel, waar kan ik de passende vinden? iedereen raadde mij aan om ene van een AAZ te nemen..
een op maat gemaakte zal waarschijnlijk tot de 500euro oplopen, wil ik niet
Klopt dit wou ik ook doen
BOV heb ik afgedopt, dat bedoelde ik met overboost ventiel hier boven, trekt beter op het hele toerengebied nu 
Toerental is ook hoog heb ik gezien, de JR trekt tot over de 5000rpm? dik in het rood.. ik dacht dat die dingen een begrenzing hadden, meteen terug normale rijstijl, eerste en laatste keer dat ik zo hoog op toeren trok 
|