03-10-2013, 09:05
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Joris_MK1
Over het algemeen doen garages erg graag ergens wat extra mee verdienen  Dus zo'n beschuldiging vind ik dat niet...
Als je, terwijl de motor stationair draait, de CO scroef helemaal rechtsom draait, totdat deze dicht is, valt de motor dan bijna uit? Als dat niet zo is kun je de stationair afslagklep bekijken, deze zit aan de voorkant van de carburateur en wordt vaak 'sigaar' genoemd. Er zit een enkele stekker op die ook naar een verwarmingselement onderaan de carburateur gaat. Trek die stekker er eens af en kijk of hij dan blijft lopen. Bij mijne hebben ze het bij de garage toen zo gedaan, de auto liep netaan 500 toeren, maar wel met een CO van 0,5%. Natuurlijk niet rijdbaar dus daarna weer goedgezet, maar het is het overwegen waard...
|
Bedankt voor de tip!!!! Die ga ik zeker proberen! Ik laat het gewoon door deze garage afmaken de apk. Uitlaatje lassen ( flens van me spaghetti moet op mijn rechte pijp/Middendemper vervanger origineel vw) en co afstellen met een uurtarief van 65euro zal dat wel weer 130 worden.