View Single Post
Old 04-10-2013, 12:29
cgr cgr is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Pro FM
Zo'n dooddoener dit...als je echt intresse hebt, en het is wat je zoekt rij je toch naar de andere kant van het land voor een auto? Zeker voor iets dat je niet op iedere straathoek vind. "'het is te ver rijden" is niet echt een argument.

Ik heb op 2 weken 2 golf 1 gti's gekocht met de kleine achterlichten en heb hier heel al wat kms voor gemaakt eer ik er naar men zin gevonden had. Soms is je zin om weer een ganse dag in de auto te zitten op en er kruipt ook zeer veel tijd in die je wel moet hebben. Als het een uurtje of 2 rijden was dan ging ik wel ff. Ik ben al genoeg over heel europa gereden voor onderdelen of autos en vaak met lege handen thuisgekomen omdat hun beschrijving niet echt overeenkwam . Zelfs naar groningen voor een s2 bumper om nu maar iets in Nederland te noemen.
Ik heb nu 3 golfjes,2 gt turbos, a6 allroad en een bj40 en fj45 landcruiser dus kan wel verder.
Vind het gewoon raar dat hij er nog op staat alhoewel ik hem niet zo duur vind. Maar als jullie zoveel tijd hebben kom er gerust mee langs en misschien neem ik hem er wel bij.
Reply With Quote