View Single Post
Old 05-10-2013, 12:54
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by golf fahrer
Zonde als het een echte pirelli is. Voor die weer origineel staat, ben je effe bezig. Als je dan geen rottigheid tegenkomt, want dan wordt het helemaal huilen.

Ik heb die al zeker 3jaar zien staan op de site.

Hier in elk geval een w64, dus geen echte pirelli:

http://nl.autoscout24.be/Details.as...8282990&asrc=st

Maar wel naar pirelli omgebouwd
Ook zonde vind ik, vooral dat uniek kleur. Heb ik nog niet veel gezien.

Ook zonde van de prijs

een w64 is wel een Pirelli..
echter heeft de auto dan geen spiegels bumpers en wielkastverbreders in de kleur meegespoten
alle andere Pirelli opties dan wel..stuur, rechterbuitenspiegel die verkleind..de wielen. mistlampen in de grille en mischien nog iets wat ik vergeet
een w65 is echter alleen geleverd geweest
in Marsrot Alpinweiss,Lhasagrun.Heliosblau..waarvan Helios gezien word als de meest 'zeldzame' omdat het enkel een Pirellikleur was

een W64 was in alle GTI kleuren en enkele andere VAG -Porsche kleuren te krijgen ...dus daarom heb je ook van die Kupferbraune gehad wat schijnbaar een 924/944 kleur was...
maar ook 041 zwart kan op een w64
echter geen C-CL uni basis kleuren ...geel bijvoorbeeld of Sandmetallic..

mij maakte het toen niks uit of de mijne er 1 was ..de auto was goed genoeg in algehele staat en omdat hij origineel was heb ik hem zo gehouden toen.
een Pirelli rijd overigens gewoon eender als een normale GTI..dus daar ligt het niet aan
overigens is er toen in al die jaren nooit iemand naar me toe gekomen..die zei...
'Verrek is dat een Pirelli GTI?'...'das apart zeg'...
eerder zo van; die bumpers?..hoort dat wel zo?...of rijd jij nog in zo'n oud Golfje?

dus zo spectaculair is het (voor de leek)niet eigenlijk
Reply With Quote