En toen was het zover, ze mocht met me mee. Eenmaal in Brabant aangekomen stond ze me al bij de poort op te wachten.Hopend op een beter verblijf.
Nu is het kopen van een project 1 ding. Dat is eigenlijk het eenvoudigste, kunnen we allemaal.
Echter daarna begint het pas. Je moet het thuis gaan vertellen. Hier hou je dus een verhaal over hoe geweldig de auto is en wat een buitenkans, waardoor je gewoon eigenlijk niet anders kon dan de auto te kopen.
Nou dit gedeelte ging vrij redelijk, echter komt er dan weer een nieuwe mijlpaal welke je moet plaatsen, je moet de nieuwe auto tonen. Op de een of andere manier is het voor andere vaak een stuk lastiger om de potentie van een project te zien, maar worden alleen de negatieve punten (lees uitdagingen) benadrukt.
Om hier een ruzie uit de weg te gaan, heb ik eerst een dag genomen om de auto iets toonbaarder te maken.
De auto is er in de afgelopen 10 jaar 'stalling' niet bepaald schoner op geworden
Gelukkig kan je met een hoop water een hoop losweken
Zo begint het zowaar alweer ergens op te lijken
Hierna nog even snel een klein stukje van het interieur bekeken
Voor:
Na:
Niet verkeerd al zeg ik het zelf. (Voor de oplettende lezer, het is inderdaad het andere deurpaneel, ik was de voor foto vergeten te maken)
Helaas moest ik toen stoppen. Kan niet wachten om te beginnen.