Ik ga binnenkort een andere kop op mijn onderbok zetten, en dan vervang je dus gelijk de koppaking, ten minste dat was de bedoeling.
Maar nu, ik haal de pakking eraf... spreekt voor zich, maar moet ik dan daarna iets doen? schuren ofzo? Je hoort wel eens dat je dan de kop moet vlakken.. maar er wordt zoveel verstaan onder vlakken.. de een bedoelt er dit mee.. de ander dat... Dus als iemand even kan omschrijven wat ik allemaal moet doen alvorens ik de nieuwe pakking erop leg, en de kop erop schroef.
Dan tot slot de vraag over de koppaking... gewoon bij de dealer bestellen? of een gewone materialen zaak? Zit er veel verschil in kwaliteit? in prijs wel jah.. dat weten we allemaal..

Iemand een advies? ik dacht zelf gewoon maar naar de dealer gaan.
Verder nog dingen waar ik aan kan denken? iets wat ik dan gelijk ook mooi kan doen omdat ik toch de kop eraf heb ofzo? Zat te denken om allem motorsteunen ook gelijk te doen. Moet ik nog ff naar informeren.. wat dat me gaat kosten.
Als iemand prijzen heeft om rekening mee te houden... Weet ik ongeveer wat me te wachten staat.
Mijn blok nu... :