15-10-2013, 08:39
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by MK2-VRT
Nee druklager zit in de bak..En niet aan de buitenkant, je hebt ook helemaal geen groen deksel op deze bak.
Beste vervang je niet alleen de koppelingsset, maar ook het vliegwiel..Die hebben meestal ook de beste tijd gehad, set is vrij prijzig, een kleine 600 euro..Maar als het vliegwiel al slecht is moet je er niet op bezuinigen..Of hem ombouwen naar vast vliegwiel.
Bouten van het vliegwiel en drukgroep zitten vast met veeltand bouten.
SciroccomTDI,
Die koppeling die je bedoelt kan waarschijnlijk 450NM aan als het die is die je bedoelt..Heb ik er ook inzitten met 410NM ( AFN ) op het moment 
|
Zaterdag haal ik de bak erachter heen, wat ik omschreef zijn de oudere bakken voorzien van die kap. De ervaring van me ex golf 3 vandaar
De delen liggen verder allemaal op voorraad dus wanneer die los is controleren we hem en zien van daaruit wel verder. Kwam er ook achter dat de diameter van de plaat een twijfel gevalletje is, 220mm of 230mm, allebei aanwezig dus zien van daaruit wel verder
Mocht het vliegwiel toch slecht zijn dan word er een sachs set bestelt en komt die eronder en kan die ook tot +- 450nm
Zaterdag weer een update