Quote:
Originally Posted by KennyH
@ron mk1:
als je niet veel kennis hebt van motoren dan beter wegbrengen.
maar heb je de basis kennis wel dan is het gewoon goed zelf te doen.
genoeg te vinden op internet en in boeken  als je maar je tijd neemt en het niet afraffelt.
Met de instelling van jou (no hard feelings) kunnen we beter stoppen met dit forum en maar alles naar een ''expert'' brengen.
reactie komt bij mij een beetje over van: ''komt weer zo iemand met vragen over carbs afstellen''
|
Zoveel kennis heb ik niet op dat gebied , ik ben maar 18 jaar monteur ( bij hetzelfde bedrijf ...) Dus besloot ik maar om het uit te besteden .
HIj liep prima zoals ik hem afgesteld had , maar miste wat ...
Bracht hem weg en kwam terug als herboren .
Duidelijke info over afstellen van webers vind je toch niet op internet .
Ja , veel info van mensen die vaak ergens iets hebben gehoord en het dan delen ( voor de helft)
Afstellen van een auto is niet zomaar iets , en een foutje word meteen afgestraft door verbrande zuigers of andere motorschade .
Maar als jij weet hoe je het moet doen , misschien dat je hem dan op weg kan helpen en hem vertellen welke venturi`s hij moet kopen en sproeiers..
Maar dan wel meteen de juiste afstelling natuurlijk , want het is zonde om wat te kopen waar je niks aan hebt toch?
Een forum is om iemand te helpen , en bij deze help ik hem door te vertellen dat je niet alles zelf kan doen ...
Sommige dingen kan je beter uit besteden als je een goed resultaat wilt ,
Je auto laten spuiten doe je toch ook niet zelf?
Mits je natuurlijk snel tevreden bent ... of het een paar keer over wilt doen
Lees net in een andere topic deze quote, en beschrijft precies wat ik bedoel .
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie