Thread: Golf Pasadena
View Single Post
  #20  
Old 17-10-2013, 08:07
Jeroen64's Avatar
Jeroen64 Jeroen64 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 268
Default

Quote:
Originally Posted by Area51
Laat ik nou net van die carburateurtroep afwillen, dan maar op zoek naar een 107pk digifant.


Even iets interessants:
Quote:
Originally Posted by Black Devil
...verschil tussen mijn 1P motor en een PF motor zit alleen in regelapparaat en uitlaatspruitstuk...
1P is de 98pk en PF is de 107pk, dus als je geen 107pk digifant kunt vinden (wat me sterk lijkt gezien de hoeveelheid half gesloopte 8V GTI's in nederland) zou je van zo'n 1P relatief makkelijk dus een "PF" kunnen maken

Dat verhaal van die mk3 diesel dr in... ik weet het niet precies maar volgens mij is het lastig om dan onder de 950kg te blijven. Zitten de meeste standaard mk2 TD's niet daar al boven? Lijkt me dat zo'n 1.9 TDi dan een paar kilotjes meer weegt
__________________
Audi TT Coupé 8N 1.8T '01
VW Polo Coupé 2F 1.3CL '92
Reply With Quote