He Volksforummers,
een kleine update.
Ben er zelf mee aan de gang gegaan, dat mocht van de garage gelukkig.
Eerst de koppeling afgesteld. 200mm koppeling zit er nu in. Heb ik eerst de koppelingskabel zo kort mogelijk gedraaid met de 2 moeren van de kabel los, daarna de arm van de koppeling op de goede hoogte gezet. Toen de koppelingskabel afgesteld totdat het pedaal goed aanvoelde (= zelfde als bij de audi 90 nu)
Ff de ctek acculader er ondertussen aan gehangen,
De filtersteun er daarna op geschroefd, was een kwestie van 3 bouten, olieleiding turbo goed monteren/buigen, oliedruk- en temperatuursensors alvast er in gedraaid, warmtewisselaar gemonteerd en slangen aangesloten, oliefilter erop.
Toen kwam ik erachter dat de ctek de accu niet wilde laden, terwijl die in de auto aangesloten was. Accu uitgebouwd en ondertussen ff andere accu opgehaald thuis.
Enige wat nu nog moet gebeuren om de auto bij de garage weg te krijgen: UItlaatpijp vanaf de turbo monteren, startmotor aansluiten....
Hou jullie op de hoogte
