View Single Post
Old 02-11-2013, 18:01
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Default Dennis zijn Golf MK3 GTI 16v

Nadat ik de Golf MK2 GT weer verkocht had aangezien dit niet helemaal mijn ding was en er ook nog het een en ander aan mankeerde ben ik sinds vandaag weer in het bezit van een winter auto voor dit winter seizoen. Deze keer een Golf MK3 GTI 16v uit '95 met 231.xxx kilometer op de teller.

Plannen zijn om de originele verlichting weer terug te monteren inclusief grill. Natuurlijk ook een VR6/GTI onderlip. De 40/40 Eibach verlaging er op zijn tijd een keertje onderuit en vervangen voor een schroefset. Wat strakkere bandjes om Parabool wielen heen draaien en natuurlijk even goed nalopen om te kijken wat voor onderhoud hij nodig heeft.

Carosserie is nog hartstikke netjes, een enkele minimale lakschade en de dorpels zijn nog on aangetast en perfect hard. Verder zit er een aftermarket dakraam in welke niet lekt en perfect werkt.

Prima, en snel auto'tje voor in de winter. Ook 5x100 dus wellicht nog eens de Nothelles er onder gooien..

Een paar foto'tjes. Kleur heb ik trouwens nog niet eerder gezien. Sticker achter in het koffer verteld mij LK7Y Storm Grey.

Betere foto's komen van zelf wel een keertje. Eerst nog effe met de Corrado rijden en wat kleine dingetjes doen aan de 16v.