02-11-2013, 18:57
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
De oude is weg!! Stond maar stil, en maar stil. en raakte mijn hoop kwijt. Kreeg de carb vanmorgen terug, en probleem bleef. Ik kon auto verruilen tegen een niet hele mooie frisse v6 3b, en dit is gebeurd. die jongen heeft de ruil carb gepakt, en bovendeel met vlotter, op de originele carb gezet, en toen was het goed.
Hadden we mischien ook zelf kunnen bedenken, maar onkunde.
Nu heb ik wel een ding waar ik hoop nog beetje geld mee te maken.
De v6, is in mijn ogen een sloper, of het wijze keuze was, nee! Ik vind het jammer dat ik hem kwijt ben. Had er plannen mee, maar dat kost ook geld, en paste gewoon allemaal niet. En daarbij de keuring was nog een maand. En als het straks moet blijven staan. Ivm nieuwe old timer wet, waar ik echt zoiets had, van knappe gast die mij tegenhoud. Maar werd mij sterk af geraden hier op het forum.. en waarschijnlijk is het wijs te luisteren naar de wet. ?
maar ik kon de old timer niet slopen, was te mooi. En hoop met onderdelen van 3b de aankoop van de old timer beetje terug te krijgen.
en dan zie ik in der tijd wel eens weer.. Hebben helaas andere prio's. ook ivm verbouwing.. Dit begint er werkelijk al mooi op te lijken, enkel werkloos zijn is geen vetpot, al kom je wel aan dingen toe waar je nooit aan toe kwam.