View Single Post
  #2  
Old 03-11-2013, 13:05
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Niet zo moeilijk je pakt de astappen van de Golf2 daar passen dan de remklauwen op.
Rem bekrachtiger en HCR zou je evt ook kunnen pakken van de 16V deze is net weer wat groter dan die van de Golf1 staat als het goed 22mm op.
Zo niet kan je gewoon met die van de Golof1 blijven rijden deze is dan ook 20mm
Als je de bekrachtiger van de Glf2 pakt moet je deze aan passen aan je pedaal,stelt ook niet zo veel voor.
Vorkje van de Golf2 bekrachtiger moet je er af zagen deze is te kort en niet stelbaar zo als die van de Golf1.
Dan draai je draad M10 op de stang van de Golf2 bekrachtiger waar dan weer het vorkje van de Golf1 op past.
Wel even van te voren meten hoe lang de stang is van je Golf1 bekrachtiger zo dat je dit weer kan gebruiken bij de Golf2 bekrachtiger.

Belangrijk is dat je remdrukbegrenzers gebruikt dit kan met de potjes van de Scirroco16V 3/15.
Of je neemt bv zo'n zelf instelbare remdruk verdeler.

Dan moet je nog een remlicht schakelaartje onder je pedaal maken deze zit nu op je HRC van de Golf1 en de Golf2 HRC heeft dit niet.
Schakelaartje kan je ook uit de Golf2 halen kleuren van de draden komen ook over een.
Dus die kan je bij je Golf1 HRC weg halen naar binnen trekken en op de schakelaar aansluiten.











22mm remcilinder Golf 2 16v ,Wilwood remkracht begrenzer




Remlicht schakelaar Golf 2 onder het pedaal pas gemaakt.






__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote