View Single Post
Old 04-11-2013, 23:50
StefTurboDiesel StefTurboDiesel is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Minomatic
De reputatie van de Golfjes 2 is ook terecht slecht geweest. Ik heb ook ooit een Golf GTI G60 overgekocht met 18" Bijlmerbanden en 3cm dik MDF hoedenplank.
Maar die tijd is voorbij. Het zijn nu de Audi's, nieuwe Golfs, SUVs en vreemd genoeg die Citroen DS3 dingen waar de aso's in rijden.

Jij bent een liefhebber. Dat moet ook wel, want je hebt een oude auto en dankzij jou rijdt hij nog. Kan me voorstellen dat je een zuur gevoel over hebt gehouden aan deze ervaring. Ik bedoel... geen originele wielen?! Haha.

Laat dit de laatste post hierover geweest zijn, nu weer plezier hebben van je Golf!

Je moet natuurlijk ook het geld hebben om dit ding op te knappen want je vind deze Golfjes echt niet in top conditie voor een deftig prijsje, dit is mijn 2de Golf II en uit ervaring spreek ik dat het lastig is als je een weinig inkomen hebt dat je er nog iets aan kan doen..
Je zit meer dingen te herstellen dan te ''tunen''

Mijn studententijden had ik een Golf II 1600d, maar deze was er erg aan toe, doorgerotte roest,deukjes,lekkend schuifdak.. heb die toendertijd nog voor 400eurie verkocht gekregen..

Maar ja het zijn oude en geliefde auto's voor de mensen die ermee rijden (inclusief ik)
het is lastig als je normaal leventje hebt om ineens gelijk de auto bij een spuiter te brengen en ineens 2000euro op tafel te leggen, tenzij je voetbal weddenschappen speelt en bijna altijd wint
Reply With Quote