Thread: jobo245
View Single Post
Old 10-11-2013, 21:47
Jobo245 Jobo245 is offline
Forum Regular

Default jobo245

hallo,

ik ben job, ben 19 jaren jong en woon in groede, west zeeuws-vlaanderen.
heb sinds donderdag een golf mk2 uit 89 op me naam staan. ben altijd jap fan geweest maar de oude golf vond ik altijd wel wat hebben.

dus toch beland bij een golf, mede door een klasgenoot, en na de golf van tim gezien te hebben 1.8 turbo

zoals ik al zei het is een golf mk2 uit 89 geworden 1.8 handgeschakeld, eerst paar foto, zijn nog de foto's zoals die op de advertensie stond. zal zo snel mogelijk nieuwe maken.

zitten nog resten plastidip op de auto, hij was mat groen, maar de vorige eigenaar had nog niet alles verwijderd. Ook op alle bumpers en sierlijsten zit mat zwart plastidip.

auto is ongeveer 5 cm verlaagd met veren, hij was begonnen met ratlook, zelf ga ik dit eraf halen en auto de orginele kleur geven.

ben eerst van plan auto weer helemaal mooi te maken van buiten, Dus orginele kleur terug geven alle kleine roest plekjes verwijderen, voor bij het raam en achter bij lamp 1 klein plekje. Daarna de motor aanpakken of een vr6 of 1.8 turbo.

heb tot nu toe paar min puntjes gevonden, de ventilator is aan het slijten lagers waarschijnlijk versleten, ben op zoek naar een nieuwe. En voor de sierlijsten aan de zijkant heb ik nieuwe bevestiging dopjes nodig, iemand een idee waar ik die kan vinden?

Ook krijg ik de radio niet uit met het contact uitzetten, is dit niet mogelijk bij een mk2?

groeten job
Reply With Quote