16-11-2013, 21:04
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Style
Maar hoe lang dan ik heb een radiateur met vuldop hier is precies 1L in gegaan en tijdens het draaien is volgens mij het niveau niet gedaald.
Olie werdt wel goed warm zelfs de externeolie koeler was vol gelopen en die gaat alleen maar open via een thermostaat.
Op het oliefilterhuis heb ik nog 2 aansluitigen dicht zitten die aan de rechterkant idd en 1 achter op het huis.
Hier zitten meestal olie druk sensors in dacht ik.
De teller werkte prima met het JB blok er in enigste wat ik moest doen voor de watersensor was een aarde er bij trekken om dat bij de JB zat hij direct op een ijzeren flens en nu in een van plastic.
|
Hoe lang durf ik niet juist te zeggen maar ik reken minimum 20 minuutjes stationair draaien alvorens koelwater op temperatuur is.
1L vind ik precies ook heel weinig om heel je blok op te vullen.
Aangezien je last had van een geluid (dynamo) denk ik mss dat je waterpomp het niet goed doet. Haal anders je temp meting er eens uit en kijk eens of er water uitkomt als je de wagen start
Mss een hele stomme opmerking maar wat je zegt van de massa aanleggen voor temp sensor klopt, Heb je ook een massadraad van je motorblok naar je chassis liggen? Dus krijgt je blok massa? Normaal zit deze van de - van de batterij naar je chassis en vandaar naar je blok (meestal aan je schakelbak) Want als je blok gewoon in de rubbers hangt heeft deze geen massa punt en zal er ook nx werken van je sensors.