View Single Post
Old 17-11-2013, 12:23
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

Quote:
Originally Posted by heinz74
mooi man ,dat hij loopt..de rest is ook wel te fixen ,ik volg dit topic dagelijks en vind het fantastisch hoe je dit allemaal maar doet in zo'n garageboxje..

Thanx Heinz Tis maar dat je het weet, en dan heb ik het nog niet eens over mijn eigen kennis.
Daarom is dit topic ook zo groot ik vraag veel

Verwarming probleem gevonden mijn gedachte bleek te kloppen de over loop naar de bovenste slang zit vrij hoog.
En als je dan net als mij in eerste instantie de koelvloeistof er rap in pleurt heeft het geen kans om door dat dunne gleufje weg te vloeien
Dus nu met beleid bij gevuld en er ging mooi 4 liter in.
De Spal Fan ging na een tijdje ook mooi aan

Zo dus niet

Zo is beter

Temperatuur liep nu wel mooi op in de teller

Olie sensor op het oliefilter huis van positie veranderd.
Tijdens het vast draaien ging er iets verkeerd

Deze kon tot 150Gr meten gelukkig had ik me JB blok nog in de garage liggen daar even de sensor van geleend tot 125Gr en op de groen omcirkelde positie gezet.

Maar ook hier doet de meter niks terwijl de inbusjes op de positie waar die zat of er naast wel warm worden als de motor gelopen heeft.
Toch maar eens kijken welke sensor ik nu nodig heb moet toch een nieuwe halen of 1 van de sloop daar stond nog een 2.0 Cabrio.

misschien maak ik hier nog wel even een apart topic voor aan

V-snaar heb ik ook iets losser gedaan.

Veer ingedrukt en daarna gelijk de dynamo bout vast gezet
Distributie riem iets losser gedaan en het geluid is al wat minder maar toch is het nog hoorbaar op het filmpje hier onder.
Lijkt wel als hij minder toeren gaat maken dat het erger wordt

En ik zou toch heeeeel graag willen dat hij gewoon stationair draait
Zit nu een stuk hout tussen de chassis balk en gaspedaal.
O ja de carburateurs krijgen toch allemaal brandstof je ziet het heel langzaam langs de naalden lopen

Laatste stuk van het filmpje is wat donker denk dat er een instelling van me telefoon niet helemaal lekker staat
En ik zag dat het lampje van me VDO meter niet in de meter zit

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote