View Single Post
Old 17-11-2013, 19:39
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Spucknapfdop hangt er op half-elf in, dus de pinnetjes zijn voor 99.9 procent zeker afgebroken.

Zou leuk zijn als jij hem zo de weg weer op zet. Ik heb hem vanmiddag proberen te bellen, maar er werd niet opgenomen. Anders had ik al wat meer info gehad, morgen opnieuw proberen.

Ik weet niet of je ervaring met de golf 1 hebt, maar inderdaad vooral op de ophanging van de achteras kijken, de dorpels met krikpunten voor. Ook de binnenschermen inderdaad, reservewielbak, onderste deel van de A-stijlen en rot onder de raamrubbers kan soms ook ver gaan. De bodem zelf ook goed aankijken, aan de schimmels te zien heeft hij daar verre van vochtvrij gestaan (wat wil je, buiten in de zoute Zeeuwse open lucht), de matten pakken vocht en dan gaat de bodem er ook van rotten. Aanrader (wel alleen met toestemming van de eigenaar natuurlijk), een schroevendraaier en een zaklamp meepakken en gewoon steken en porren waar het bruin ziet. Dan pas, maar dan ook snel genoeg, zie je hoe ernstig de roest is.

Wij horen het wel!

Quote:
Originally Posted by heinz74
ratlook?...
wat is dat voor praat man?..
ratlook?..een Golf 1 GTI in ratlook?..sowieso wat voor auto dan ook
spaar dan door om hem netjes te maken..
slopers uit de hoek trekken en er half zijn kloten mee te rijden ..imperial op dak vol troep..
dat hoort bij kevers en Karmann's en 32/33 Fords niet bij een Golf 1 GTI..

Liever niet natuurlijk, maar eerlijk is eerlijk, ik zie hem liever als roestbarrel rond toeren dan in onderdelen op marktplaats. Bij voorkeur wel origineel dan, en zonder de imperials, verlaging en alle andere troep...
Reply With Quote